WYCIECZKA W PIENINY

Pieniny to jeden z najpiękniejszych punktów na mapie naszego kraju. Ich uroki mogli podziwiać uczniowie z klas ósmych oraz Samorządu Uczniowskiego podczas dwudniowej wycieczki, która odbyła się 12-13 czerwca 2023 r.
              Przygodę z Pieninami rozpoczęliśmy od spotkania z panem przewodnikiem w Krościenku nad Dunajcem. Pierwszym punktem wycieczki był najpiękniejszy w Pieninach Wąwóz Homole. Kolejną atrakcją była wizyta w Pijalni Wód Mineralnych w „DOMU NAD ZDROJAMI" oraz zwiedzanie malowniczej Szczawnicy. Po pełnym niezapomnianych wrażeń dniu udaliśmy się na nocleg do pensjonatu "Nowak ". Tam po pysznej obiadokolacji zostaliśmy zakwaterowani w przytulnych pokojach. Godziny wieczorne spędziliśmy na spotkaniach, rozmowach, żartach i zabawie. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od smacznego śniadania. Następnie przewodnik po przeprawie łodzią flisacką przez Dunajec poprowadził nas szlakiem górskim prosto na Sokolicę o wysokości 747 m n.p.m. Wspinaczka nie była łatwa, jednak widoki, jakie ujrzeliśmy na samym szczycie były naprawdę niezwykłe. Wycieczkę pieszą zakończył spacer po urokliwym miasteczku Krościenko. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do oczekiwanej jak zawsze restauracji McDonald. Wróciliśmy trochę zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Każdy przywiózł nie tylko pamiątki, ale też ,,bagaż’’ niezapomnianych wspomnień, doświadczeń oraz pięknych fotografii.
Opiekę nad uczniami sprawowali wychowawcy: p. Anna Gaj , p. Małgorzata Gotner- Lis oraz p. Iwona Ptaszek.